»Tako ustvari kompakten preplet skrbno izrisanega ekonomsko-političnega konteksta filma in premišljeno izbranih poudarkov njegove filmske govorice, kar ji omogoči kritično in prepričljivo presojo raziskovalnih in estetskih odločitev dokumentaristov.«
»Avtoričina razčlemba nikakor ni monološka, ampak z duhovitimi primerjavami in drznim zaključkom bralca vabi k dodatnemu razmisleku tako o obravnavanem filmu kakor o odnosu do umetnosti same.«
»Oberstar pogovor krmili z odličnim poznavanjem snovi in igrivo radovednostjo, Vrdlovec pa se na njegova vprašanja odziva z intimnimi in analitičnimi razmisleki, ki izrišejo barvito sliko (osebne in obče) zgodovine pisanja o filmu v Sloveniji.«
»In ko gledamo slike Polone Petek in v njih prepoznavamo samosvojo in skrivnostno pokrajino, ki se razteza ob vodi, reki in morju, kjer drevesa in vodno dračje kot nežne silhuete zaokrožajo izbran motiv in določajo rob vidnega, spoznamo, da je voda dejansko vir in prinašalka življenja, simbol čistosti in obnavljanja, vir preporoda in tudi duhovnosti.«